Тернополяни почали активніше відстоювати свої права як споживачі. Подорожчання продуктів навчило людей економити кожну копійку та відстоювати свої інтереси, пише газета «20 хвилин».

Підсумки звернень людей підвели спеціалісти управління у справах захисту споживачів. Люди, за їх словами, тепер більш прискіпливо та уважно вивчають інформацію на етикетках, якщо це продукти харчування, та гарантійну документацію на непродовольчі товари.

Найчастіше надходять скарги від тернополян на комунальні послуги, операторів мобільного зв’язку, продукти харчування, взуття, одяг, дрібну побутову техніку, розповідають фахівці управління.

Загалом торік управління отримало 408 скарг від тернополяни. Збільшилась кількість претензій на неякісне надання комунальних послуг.

– Це зрозуміло, адже зросли ціни на електрику, газ. Люди платять чималі гроші і хочуть відповідної якості обслуговування, – каже головний спеціаліст управління у справах захисту споживачів Тернопільської області Олена Чайка. – Чимало скарг ми мали і на обслуговування у ресторанах. У кожному випадку розбираємося індивідуально. Так за рік ми змогли повернути споживачам більше 24 тис. грн.