Декілька сотень тернополян уже скористались послугою замовлення квитків через Інтернет. Такою послугою люди користуються майже два роки.

Одначе найактивніше квитки через всесвітню мережу почали купувати півроку тому, повідомляє «20 хвилин».

– Нічого важкого в замовленні квитків через Інтернет немає, – стверджує начальник сектора пасажирських перевезень Тернопільської дирекції Львівської залізниці Наталія Супрун. – Головне – діяти за вказівками. Тож людина замовляє, а потім, коли зручно, забирає в касі й оплачує або ж просто забирає, якщо вже оплатила квиток у відділенні «Укрпошти». Спочатку тернополяни з насторогою ставилися до новинки, але останнім часом звикли, бо бачать, що це надійно і зручно.

Також співрозмовниця розповіла, що триває експеримент щодо автономного способу отримання квитка – без візиту в касу. Це означає, що пасажир може самостійно роздрукувати квиток удома та йти з ним до провідника. Проте такий спосіб наразі діє лише в потягах №165 «Дніпропетровськ-Київ» та №166 «Київ-Дніпропетровськ».

Послугу попереднього замовлення чи придбання квитків через Інтернет «Укрзалізниця» запровадила в 2009 р. Процедура дає можливість замовити проїзний документ та забрати його у зручний час, навіть за годину до відправлення потяга. Зробити замовлення за допомогою послуги «Електронний квиток» можна на сайті: www.e-kvytok.com.ua.