Перед новорічними святами на вулицях Тернополя, за доброю традицією, з’явилися білборди з рекламою чинного мера. Цього разу для популяризації персони Сергія Надала використали дітей.

З вигляду сюжет плакатів невинний, як сльоза патріотки: двоє підлітків – хлопчик і дівчинка в пластунських одностроях передають ліхтаря зі свічкою меру Тернополя. Люди на фотографії явно позують, бо стоять в півоборота і дивляться в об’єктив. Композиція повинна символізувати довіру молоді до мера та набожність чиновника, бо вогонь в ліхтарі не простий, а Вифлиємський. Кожного року скаути зі всього світу запалюють цей вогонь в Палестині в церкві Різдва Христового і розвозять по всьому світу. Українські пластуни не виняток. Запалити свічку від привезеного зі Святої землі вогника цьогоріч мали змогу і обласні депутати, і чиновники з ОДА. А от зробити з цього політичну рекламу додумалися саме в міськраді, дарма що білборди підписані, як такі, що відзначають 100-річчя українського пласту. Адже напис про цей ювілей маленький і внизу, а зображення Надала, який в дитинстві був хіба що піонером, – велике і посередині.