.

У Тернополі підвели підсумки міського конкурсу на кращу бізнес-ідею до Євро-2012.

.

Як розповів заступник міського голови Леонід Бицюра, суть конкурсу полягала у тому, щоб залучити громаду міста, активних людей, підприємців, громадських діячів до розвитку і підготовки міста в рамках європейського чемпіонату з футболу.

– Чемпіонат Євро-2012, як ми уже неодноразово говорили, ми розглядаємо не просто як спортивний захід футбольного спрямування, а це певна віха, певна дата, під яку має бути підготовлений цілий ряд інфраструктурних об’єктів. Має бути підготовлене місто і в галузі житлово-комунального господарства, і в транспортній галузі і, зрозуміло, що і в спортивній галузі, зауважив Леонід Бицюра.

Конкурс стартував 1 березня, а підсумки були підведені 8 червня. Щоправда, участь у ньому взяло лише 8 бізнес-проектів.

Цих 8 пропозицій ми розділили умовно на дві групи. Перша – організаційного характеру. Друга – інвестиційного характеру. Організаційного характеру – це ті, які можуть бути проведені за підтримки міської ради, за підтримки її структурних підрозділів. Наприклад, як організація символічного чемпіонату Європи серед уболівальників у місті Тернополі. Ідея дуже цікава, дуже свіжа. Я думаю, що цей символічний чемпіонат може активізувати значні прошарки нашого населення і привернути їхню увагу до чемпіонату з футболу, вважає Леонід Бицюра.

Автором ідеї чемпіонату серед уболівальників є тернопільський журналіст Денис Лучка. Суть пропозиції, за його словами, полягає у тому, щоб за тиждень до офіційного початку Євро-2012 запросити до нас 16 команд фанів із країн-учасниць чемпіонату. А це, погодьтесь, досить потужна футбольна громада.

– Приїде 16 делегацій фанатів, приблизно по шістдесят осіб кожна. А це не менше тисячі туристів. Для Тернополя це досить перспективне число. Тим більше, що вони приїдуть не на один день, а на час проведення усього чемпіонату. Окрім того, вони привезуть із собою телебачення. Як правило, напередодні чемпіонату Європи інформагентства, телевізійні канали шукають інформаційні приводи. Наприклад, перед чемпіонатом світу у Південноафриканській республіці одна із тюрем організувала у себе такий символічний чемпіонат. В’язнів переодягнули у форми національних збірних і сюжети про це йшли і у Швеції, і у Франції, і в Італії, і в Росії, і в Україні. Тобто вся планета показувала ці змагання. Відповідно, наш чемпіонат має теж привернути увагу чималої кількості журналістів. Тернопіль стане на якийсь час столицею Євро-2012. Окрім того, ці змагання можуть бути включені в офіційний календар Євро-2012 і відповідно під них можна буде залучити додаткове фінансування, впевнений Денис Лучка.

За свою бізнес-ідею журналіст отримав одну тисячу гривень премії. Таку ж суму присудили і авторському колективу науковців технічного університету за ідею «Перетворимо Тернопіль в інноваційний центр з переробки бджолопродукції – столицю бджолярства України». Цю ідею також віднесли до групи організаційного характеру і профільні управління міської ради почали працювати над втіленням її у життя.

Решта шість бізнес-проектів мають інвестиційний характер. Це проект «Український фаст-фуд», проект створення відпочинкового комплексу «Арсенал», бізнес-план оренди рекламних тумб і очищення Тернополя від несанкціонованої реклами, проект створення відпочинково-розважальної бази для катання на водних гідроциклах, проект влаштування відпочинкового комплексу – клуб «2012», проект створення магазину сувенірної та оздоблювально-декоративної продукції «Галіція». Всі ці проекти, як запевнив Леонід Бицюра, були опрацьовані фахівцями і відповідним управлінням дано доручення для їх впровадження в життя.