17 грудня 2010 року в Тернополі відбудеться конференція-презентація, яка відкриє конкурс на кращий логотип нашого міста. Умови конкурсу, час його проведення та іншу цікаву інформацію надав один з організаторів конкурсу — Ярослав Качмарський.


–       Ярославе, як виникла ідея щодо проведення такого конкурсу?

–       Знаєте, роки два тому, тогочасна міська рада вже пробувала провести подібний конкурс, але ще на початковому етапі цей процес зупинився. Тоді ми задумувалися над тим, що така ідея варта уваги. А цьогоріч вирішили втілити її в життя.

–       А хто виступає в ролі організаторів цього конкурсу? Влада міста має якесь відношення до кункурсу цього року?

–       Організацією конкурсу займаюся я і Тимур Скорбенко. Тимур працює в сфері інтернет-розробок та інтернет-маркетингу. Органи місцевої влади  цього разу не причетні.

–       А хто братиме участь в конкурсі? Які умови його проведення?

–       Конкурс проходитиме в два етапи: в першому турі можуть брати участь всі бажаючі дизайнери, їх відбиратимуть за портфоліо. Тобто члени журі, переглядаючи попередні роботи учасників, виберуть 10-15 чоловік, які пройдуть у другий тур. А вже у другому турі конкурсанти повинні не тільки розробити проекти логотипу, а й обгрунтувати чому кожен з них бачить логотип Тернополя саме таким.

–       Хто буде обирати переможців?

–       В складі журі будуть незалежні експерти. Це не тернополяни, а люди з Києва, Діпропетровська та Москви. Вони  – спеціалісти в сфері дизайну, маркетингу, типографії.

–       А які призи очікують на переможців? Хто виступає в ролі спонсорів конкурсу?

–       Всі учасники другого туру отримають певне визнання та матеріальну винагороду. Щоправда, грошові призи будуть різного розміру — в залежності від місця, яке посяде конкурсант. А от інформацію про спонсорів я, поки що, не буду розголошувати. Можу лише сказати, що спонсори ніяк не впливатимуть на результати конкурсу.

–       Ярославе, скільки часу триватиме конкурс?

–       Як я вже говорив, конкурс розпочнеться 17 грудня цього року. Тоді ж всі бажаючі можуть зареєструватися, як учасники. Щодо місця проведення відкриття та реєстрації, то ми надамо цю інформацію вже у найближчі дні— відкриємо сайт, на якому і буде розміщена вся потрібна та цікава інформація про цей конкурс. А триватиме він близько чотирьох місяців…

–       Що саме, на вашу думку, дасть логотип нашому місту?

–       В принципі, логотип — це ніби марка міста, його атрибут. Якщо герб міста використовується більш в офіційних, ділових сферах та цілях, то логотип — це те, що має нести в собі дух міста. Його ще можна назвати своєрідною рекламою, адже логотипи мають майже всі великі міста України, і Тернопіль не має бути винятком. Надіємось, що конкурс пройде успішно і вже у 2011 році тернополяни побачать і почнуть користуватися власним логотипом файного міста.

Наталя Єднак, Тернопільська липа