Очікуваним провалом завершилася авантюра вихідця з Борщівщини Владислава Каськіва. Керівнику національних проектів при Вікторові Януковичу, який оскандалився на весь світ підписавши державну угоду з підставним іноземцем, ніхто не дає грошей. Тепер він не зможе претендувати і на посаду голови Тепрнопільської ОДА.

 

Каськів відписав 1 мільярд лисому незнайомцюДержавне підприємство “LNG-термінал” не змогло залучити семирічний кредит на суму 160 мільйонів євро. Відповідну інформацію оприлюднено на веб-порталі “Державні закупівлі”.

Крім того, підприємству не вдалося залучити кредит за іншим лотом – на 61,946 мільйонів євро.

В обох випадках “LNG-термінал” отримав менше двох заявок від потенційних кредиторів.

ДП також скасувало тендер на виконання передпроектних та вишукувальних робіт щодо національного проекту “LNG Україна – створення інфраструктури постачання зрідженого газу до України”.

Терміни прийняття заявок за цими торгами кілька разів відтерміновували, в кінцевому підсумку тендер скасували через “відсутність необхідності закупівлі товарів, робіт і послуг”.

Раніше планувалося, що в рамках передпроектних робіт підрядник підготує основні компонувальні та проектні рішення морської і наземної частини LNG-термінала, схему руху танкерів-газовозів, погодить розміщення термінала, акваторій під хвилеріз і зону маневрів суден, місце розміщення відвалу ґрунтів днопоглиблення, траси каналу та траси інженерних мереж, підготує містобудівні умови та обмеження забудови.

Серед зобов’язань підрядника було також й отримання техумов із підключення LNG-термінала до ГТС України, розробка завдань на проектування всіх об’єктів, які необхідно побудувати у рамках національного проекту.

Як повідомлялося, ДП “LNG-термінал” планувало залучити кредит на суму близько 160 мільйонів євро під державні гарантії для реалізації проекту будівництва регазифікаційного термінала в Одеській області.

З цієї суми близько 121 мільйон євро планувалося направити на днопоглиблювальні роботи і морську частину термінала, решта коштів – використовувати як внесок України у спорудження наземного термінала.