Визначити, наскільки українські учні засвоюють шкільний матеріал, покликані контрольні роботи в кінці навчального року. Цієї весни учні 5-8 класів підсумкові контрольні роботи писатимуть у формі тестів, які запропонувало Міністерство освіти та науки, молоді і спорту.

На офіційному сайті Міністерства вже опублікували завдання для контрольної. Школярі складатимуть тести з української мови, іноземної, історії, математики та російської мови у школах з російською мовою навчання. Писатимуть ці контрольні з 10 до 20 травня, повідомляє телеканал TV-4.

Підсумкові контрольні роботи школярі пишуть щороку. Зазвичай завдання підбирає вчитель або дирекція навчального закладу, розповідає завуч четвертої школи Тернополя. Цьогоріч завдання пропонує Міністерство, та ажіотаж щодо контрольної – зайвий, стверджує Оксана Кулянда.

– Спочатку з’явилися відповіді до підсумкових контрольних робіт, а потім вже самі завдання. А от буквально зараз ми отримали інформацію, що не рекомендують користуватись навіть і цими книжечками, які уже видані, які уже масово закупили батьки, навколо яких створюється така посилена увага, що завдання підсумкової контрольної роботи будуть на сайті Міністерства освіти, – каже заступник директора з навчально-виховної роботи школи №4 Тернополя Оксана Кулянда.

А от тестова форма завдань для школярів не новинка. Вчителі, щоб підготувати учнів до зовнішнього незалежного оцінювання, вже давно практикують таку форму перевірки знань. Варіанти завдань підсумкової контрольної роботи учні готують і вдома, і на уроках. От тільки повідомили про проведення такого контролю пізно, вважають вчителі.

– Дітям складно в тому плані, що це ще додаткове навантаження, бо треба бути готовим і знати матеріал за цілий навчальний рік, а це складно. Якби ми готувалися цілий рік, можливо, було б простіше. А тут треба раптом за місяць-півтора повторити весь матеріал. Але ми працюємо, щоб діти були готові, – пояснює вчитель української мови та літератури школи №4 Тернополя Галина Якубишина.

А школярам нічого не залишаєтся, як тільки готувати запропоновані міністерством варіанти завдань.