Спритники пропонують місцевим бізнесменам купити перемогу в конкурсі “Народний бренд”, який багато років проводить одна з медіакорпорацій Тернополя

Штопко Юрій, Самопоміч, РІА Тернопіль, 20 хвилинВласники РІА стурбовані, що на їхньому конкурсі заробить хтось інший. Чутки, що отримати перемогу можна за пожертву на користь видання або замовлення реклами з’являються щороку, однак жоден з підприємців публічно у цьому не зізнався. Очолює тернопільську РІА депутат міськради від “Самопомочі” Юрій Штопко.

На електронні адреси підприємців, які брали або потенційно можуть взяти участь у щорічному конкурсі від тернопільської газети «РІА» –«Народний бренд», надходять повідомлення, в яких сповіщається, що певну кількість голосів для перемоги можна «накрутити».

 – Наша компанія здійснює послуги з просуванні голосів для учасників щорічних рейтингів від компанії «РІА», – йдеться в повідомленні спритників.

Підприємцям пропонують на певну електронну адресу надіслати листа, в якому вказати категорію, в якій вони хочуть взяти участь у конкурсі, і суму, яку готові заплатити за 100 голосів. Стартова ціна за 100 голосів становить 1000 гривень. Термін подачі заявок закінчується 4 жовтня.

Журналіст газети «РІА» та депутат Тернопільської міської ради Андрій Шкула пообіцяли, що корпорація буде боротися з «накруткою», а, при виявленні таких випадків, учасників можуть навіть дискваліфікувати, пише Бізнес Компаньйон