Коли більшість тернополян уже мріяли про новорічний стіл і свято, Катерину Соколову змусили пережити такий сором, що не може цього забути це досі.
У п’ятницю, 30 грудня, в супермаркеті “Сільпо” на вул. Живова, поки жінка стояла в черзі, її донька із жуйкою у руці раптом побігла до виходу. Малечу зупинив охоронець. І це лише був початок проблем, – пише “20 хвилин”. Відтак жінка зареклася не ходити до того торговельного закладу.
– Визнаю, що не встежила за дитиною. Але ті чоловіки-охоронці не мали права так зухвало та грубо поводитись зі мною, – обурюється жінка. – Я не вчу дитину красти, а мене зробили ледь не злочинницею!
Тернополянка була постійним покупцем того магазину. Перед святами прийшла туди із трирічною донькою по продукти.
– Я роздягла дитину, бо було душно, – пригадує жінка. – У руках, стоячи у черзі до каси, окрім кошика із продуктами, тримала ще й свою сумку та одяг дитини.
Покупців у супермаркеті того вечора було дуже багато. Тому жінка відразу не помітила, як донька вискочила з черги. Її зупинив охоронець, який побачив у руках дівчинки жуйку.
– Мені прикро, що донька без мого дозволу схопила жуйку біля каси. Але ж це – дитина! – наголошує пані Соколова. – Я готова була заплатити за ту жуйку одразу після того, як мені сказали. Але охоронцю цього було замало!
Невдовзі, як пригадує жінка, до неї підійшов ще один охоронець.
– Сказав, що треба заплатити, але спочатку слід оформити якийсь реєстр. Я відмовилася від цього. Хотіла заплатити й ти, – продовжує тернополянка. – Але охоронці сказали, що викличуть міліцію. Десь взявся ще один охоронець. Хтось із них почав мене повчати. Звертався до мене на “ти” . Казав, щоб дитину тримала біля себе, кілька разів нагадував, що попереджає востаннє. Підганяв, мовляв, йди та плати…
Доньку Катерини Соколової це все так налякало, що вона заплакала.
– Таке нетактовне та грубе ставлення чоловіків мене шокувало, – каже пані Соколова. – Тому я пішла на принцип — кинула жуйку на касі та почала одягати доньку.
Жінка вирішила поскаржитися адміністрації супермаркету на дії охоронців. На чеку вона знайшла номер “гарячої лінії”, на який і зателефонувала.
– Чому охоронці поводилися так нецивілізовано? – запитує жінка. – Я тоді купила продуктів на 200 грн. Чи мені було важко заплатити ще кілька гривень за жуйку?
Відтак 2 січня тернополянці зателефонували на мобільний, попросили вибачення та сказали, що будуть раді знову бачити її в тому магазині.
– Але я більше туди не піду, – розповідає жінка. – Бо вже чула про схожий випадок, який трапився з іншими людьми. Знайомі казали, що на них якось налетів охоронець і звинуватив у тому, що дитина побила щось у магазині. Згодом з’ясували, що це – помилка. Але у них все одно залишився неприємний спогад.
Треба йти до адміністратора
Якщо виникло непорозуміння між покупцем і працівником супермаркету, необхідно одразу звернутися до адміністратора закладу. На першу ж вимогу покупця охорона має викликати керуючого.
Такі неприємні випадки найкраще вирішувати одразу, а не через кілька днів, пояснюють у прес-службі мережі супермаркетів “Сільпо”. Там готові ще раз перепросити жінку за зіпсований настрій. Однак для того, щоб провести розслідування та виявити винних, — час уже втрачений. Адже неможливо відновити записи камери спостереження, щоб переглянути події того дня. Минуло забагато часу – записи стільки не зберігають.
Охоронці, які чергували 30 грудня, пам’ятають випадок із жуйкою. Чоловіки стверджують, що покупець не хотіла платити за товар. Запевняють, що поводились із нею коректно.
У прес-службі мережі пояснюють, що охоронці мають право затримувати людей із неоплаченим товаром. Вони просять оплатити або ж залишити товар на касі. Але викликають міліцію тільки у випадку, якщо мають підозру про скоєння крадіжки.