Михайло Ратушяк, один з кандидатів у мери Тернополя, назвав одну із своїх основних переваг над конкурентами. Виявляється, це – його бізнес. А саме, те, що він не пов’язаний із земельною сферою.

– Мій бізнес не пов’язаний із земельною сферою, де є найбільші зловживання, – сказав Ратушняк учора в ефірі телеканалу TV-4, де він «засвітився» із сином Романа Шухевича Юрієм, котрий допомагає представнику «Оболоні» у боротьбі за мерське крісло.

Таким чином, Ратушняк, вочевидь, кинув камінь в город своїх конкурентів-будівельників Василя Лила, Зеновія Щепановського та Ігоря Гуди. Адже, як відомо, саме будівельний бізнес традиційно тісно пов’язаний із сферою землекористування.

Також Ратушняк назвав чотири справи, які зобов’язується зробити у першу чергу, якщо ненароком стане мером Тернополя. Це вирішення проблем із вивозом сміття, міським кладовищем, яке практично вичерпало свій ресурс, спорудження альтернативного водозабору та оптимізація транспортних розв’язок міста.

У цьому команда пана Михайла виявилася значно скромнішою за конкурентів. Принаймні, ці обіцянки і поруч не лежали з десятьма сотками землі для кожного від Петра Гоча та «Діснейлендом» Василя Лила. Втім, наскільки реально їх виконати або швидко про них забудуть – зможемо побачити, якщо пан Ратушняк таки потрапить у крісло міського голови Тернополя.