Вулиці Тернополя заполонила реклама пивзаводу “Опілля” з фото та прізвищем молодого чоловіка підписаного, як гендиректор Торгового Дому Опілля.

Цей фон – початок виборчої кампанії 2012 року.  Ця кампанія, яку в місті Тернополі вважають найбільш прогнозованою за останні роки, буде мати ще один другорядний  сюжет – продовження публічного протистояння між колишніми партнерами по бізнесу і політиці Ярославом Джоджиком та Михайлом Ратушняком.

Відкрита війна між двома підприємницькими структурами триває більше двох років. Причина – взаємні фінансові претензії та боротьба за контроль над пивзаводом “Опілля”. Переказувати перебіг конфлікту немає сенсу. Ще до виборів сторона торговця “Оболонню” Ратушняка зробила кілька образливих випадів на адресу Джоджика. І той, очевидно, остерігаючись загострення уваги до власної персони, відправив на міський округ дублера. Ним став 35-річний екс-голова Бучацької РДА часів Ющенка і Януковича Тарас Пастух. Розповідають, що Джоджик доводиться кумом Пастуху, який у поті чола трудиться, щоб покращити пивний бізнес нардепа. Саме йому належить виконати місію приборкання виборчих амбіцій опонента Джоджика – Михайла Ратушняка.
Реальних шансів та можливостей перемогти на цих виборах у Пастуха немає. Занадто недосяжним для всіх конкурентів є стартовий рейтинг голови облради Олексія Кайди, який має статус узгодженого кандидата від опозиції. Проте у молодого директора пивзаводу є шанс перетнути психологічний 3% бар’єр. Натхненники пивної війни кампанії ставлять перед ним важче завдання – набрати більше голосів, ніж Михайло Ратушняк. Той за останні дві виборчі кампанії отримав прізвисько – Місько – 10%. Через це тернополяни змушені спостерігати як чубляться “з любов’ю до рідного міста”  місцеві пивовари та торговці київським хмільним трунком.