У п’ятницю після трьох днів протестів і мітингу під міської радою перевізники вирішили призупинити акцію. До цього їх спонукав протест прокурора, внесений на рішення міськвиконкому про умови конкурсу з розподілу маршрутів.

Найбільш обділеними новою владою вважають себе дві транспортні компанії  – “Менс Авто” та “Еталон”.  Більшість автобусів, які не возили пасажирів у дні страйку, належать саме їм. Після протесту прокурора власники цих двох компаній заявили про свою перемогу. В таборі міської влади рішення прокуратури стало несподіванкою. Там вважають, що ніяких законів не порушували і збираються довести почате до кінця.

У п’ятницю 11 лютого завершився термін подачі заявок на конкурс з розподілу маршрутів. До міської ради надійшло чотири пропозиції. Чи охоплюють вони всі маршрути і хто саме запропонував своє послуги з перевезень – невідомо. Чиновники кажуть, що секрет і обіцяють розпечатати конверти з пропозиціями у призначений термін. “Еталон” і “Менс Авто” в конкурсі участі не брали і заявок не подавали. Мабуть чекають, що прокуратура проявить принциповість і “тиснутиме” міськраду замість них і до переможного кінця.

Цікаво, що в процесі цих перипетій: страйків, блокувань, мітингів і громадських слухань ми не почули і не побачили позиції Сергія Надала та його найближчого оточення. Адже саме з їхньої подачі “заварили” цю складну і неоднозначну транспортну реформу.

Андрій Мальований