Сьогодні в Україні активно розпочався процес так званого брендування та туристичного знакування міст. Особливо активізувалась така робота до Євро-2012. Планується, що таким шляхом піде і Тернопіль.

Як розповів начальник управління стратегічного розвитку міста Михайло Окаринський, подібні процеси відбуваються у всьому світі. Міста розробляють систему графічних знаків і гасел, які вирізняють, позиціонують їх, роблять унікальними на фоні інших. У попередні роки така система була впроваджена у Львова. Зараз комплекс заходів активно розробляють у Донецьку та Києві. Тому, впевнений чиновник, необхідно зробити аналогічне і в нашому місті.

До слова, розробка та впровадження системи брендування та туристичного знакування передбачене комплексною програмою розвитку туристичної галузі Тернополя на 2011-2016 роки.