Про це йдеться в публікації газети Дело. Інспектори Мінінфраструктури Україні після аварії теплохода “Булгарія” перевірили пасажирські судна старше 25 років. 15 з них було вирішено заборонити до експлуатації.

.

Мінінфраструктури завершило позачергові перевірки суден старше 25 років: з 12 липня Держфлотінспекцією Україні було здійснено 157 позачергових перевірок по всій Україні.

У цьому зв’язку за порушення вимог безпеки судноплавства заборонена експлуатація 15 суден.

Серед основних недоліків, виявлених в ході перевірок:

– Відсутність діючих суднових документів;

– Недоліки щодо ведення суднового журналу (не ведуться записи кількості пасажирів на борту та інструктажі пасажирів з користування рятувальними засобами);

– Потрібні коригування розкладу по тривогах;

– Не ведеться коректура карт і посібників для плавання;

– На суднах не проводяться навчальні тривоги;

– Незадовільний технічний стан та недостатня кількість рятувальних засобів;

– Необхідно оновити схеми та шляхи евакуації пасажирів при виникненні надзвичайних ситуацій.

38 пасажирських судів, які, за інформацією Регістру судноплавства України, мають класифікаційні документи, за поточним станом виведені з експлуатації.

Акти перевірок доведені до адміністрацій судноплавних компаній.

Нагадаємо, Міністерство інфраструктури Україні ініціювало проведення позачергових перевірок суден віком понад 25 років. Вони стартували 12 липня – через два дні після катастрофи теплохода «Булгарія» (1955 року виготовленя), на ріці Волга.

Перевірки здійснювалися відповідно до вимог Інструкції про огляд суден, що здійснюють плавання (експлуатуються) на внутрішніх водних шляхах України, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 19.04.2001 № 225, і Правил контролю суден з метою забезпечення безпеки мореплавства, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 17.07.2003 р. № 545.

Ось перелік (російською мовою) суден, яким заборонена експлуатація. Серед них і тернопільський “Капітан Парій”

Перечень судов, эксплуатация которых запрещена

№ п / п
Название судна
Год постройки
Пассажиро-вместимость
Судовладелец
1
“Сергеевка”
1951
110
ООО «Детское учреждение санаторного типа« Сергеевка »(пгт Сергеевка, Одесская обл.)
2
“Хотин”
1962
80
ЧП ПТФ «Каскад» (с. Оринин, Хмельницкая обл.)
3
“В. Омельченко”
1966
127
ПАО «Мотор Сич» (г.Запорожье)
4
“Зенит”
1964
27
ГП «Ильичевский морской торговый порт» (г. Ильичевск)
5
“Марьяна”
1974
100
ФОП Галита В. В. (пгт Сергеевка, Одесская обл.)
6
“Буковина”
1982
45
ЧП ПТФ «Каскад» (с. Оринин,   Хмельницкая обл.)
7
“Каштан-12”
1986
140
МЧП «Уют сервис» (г. Белгород-Днестровский)
8
“Лебединка”
1990
56
ФОП Раховский О. В. (г. Вилково)
9
“Анемона”
1970
100
ФОП Мадониг В. В. (г. Белгород-Днестровский)
10
“Капитан
Т. Г. Парий”
1964
82
КП «Тернопольэлектротранс» (г. Тернополь)
11
“Степан Руданский”
1984
66
МЧП «Крок» (пгт Сергеевка, Одесская обл.)
12
“Касатка”
1980
до 12
ООКП «Островное» (г. Одесса)
13
Паром «СП-2»
1958
65
ГП «Запорожский речной порт» АСК Укрречфлот (г. Запорожье)
14
Владимир Днестровский
1956
50
ФОП Ерущенко В. А. (г. Белгород-Днестровский)
15
Ундима
1977
100
ФОП Галита В.В. (пгт Сергеевка, Одесская обл.)

Про те, що тернопільський катер міг не пройти перевірки і його внесено до переліку влада не сказала ані слова. Більше того, на приватному телеканалі ІНТБ спеціальний сюжет де глядачів запевняють, що плавати на “Капітані Парії” можна без проблем. То де правда?