Про процедуру використання і зберігання печатки йдеться в розпорядженні міського голови Тернополя.
Зокрема, з метою забезпечення належного зберігання і використання печатки управління організаційно-виконавчої роботи:
1. Призначити начальника організаційного відділу ради управління організаційно-виконавчої роботи Стець Н.В. відповідальною за зберігання та використання печатки управління організаційно-виконавчої роботи.
2. На час відсутності Стець Н.В. обов’язки щодо зберігання та використання печатки управління організаційно-виконавчої роботи покласти на начальника організаційного відділу виконавчого комітету управління організаційно-виконавчої роботи Чорній І.М.
3. Зобов’язати начальника організаційного відділу ради управління організаційно-виконавчої роботи Стець Н.В. та начальника організаційного відділу виконавчого комітету управління організаційно-виконавчої роботи Чорній І.М.:
3.1. забезпечити правильне використання та схоронність печатки управління організаційно-виконавчої роботи;
3.2. обмежити доступ сторонніх осіб до печатки управління організаційно-виконавчої роботи.
4. Печатка управління організаційно-виконавчої роботи зберігається в управлінні організаційно-виконавчої роботи (каб. 39 а) і використовується для засвідчення копій рішень міської ради – відповідальна Стець Н.В., рішень виконавчого комітету міської ради – відповідальна Чорній І.М., розпоряджень міського голови – відповідальна Фігурська А.К., та для засвідчення підписів посадових осіб Тернопільської міської ради, за виключенням міського голови, секретаря ради, заступників міського голови.
5. Начальнику відділу матеріально-технічного забезпечення Токарчуку І.Р. забезпечити належні умови для збереження печатки управління організаційно-виконавчої роботи, які забезпечать її надійну схоронність в каб.39а (організаційний відділ виконавчого комітету управління організаційно-виконавчої роботи).
6. У випадках, не визначених даним розпорядженням міського голови, печатка управління організаційно-виконавчої роботи використовується за погодженням начальника управління організаційно-виконавчої роботи Добрікової С.Є.