Пацієнти тернопільських лікувальних установ відтепер зможуть поскаржитися на дії або бездіяльність медиків, як то кажуть, не відходячи від каси. У кожній поліклініці та лікарні заведуть книгу відгуків та пропозицій громадян.

.

– Книга скарг і пропозицій по аналогії будь-яких закладів, де надаються послуги, буде розміщена в доступних місцях. Це буде або реєстратура, або приймальне відділення, де люди зможуть висловити свою і подяку, і в тому числі якесь незадоволення, чи побажання, чи пропозицію, – розповів начальник відділу охорони здоров’я міста Ростислав Левчук.

Інформацію, яку залишатимуть у книзі тернополяни, щотижня буде узагальнювати спеціально закріплена за нею людина в лікувальному закладі. Щомісяця – аналіз скарг і пропозицій робитимуть на рівні лікарні, а раз у квартал – на рівні відділу охорони здоров’я. Ростислав Левчук сподівається, що таке нововведення суттєво допоможе і пацієнтам, і медикам.

– Принаймні, це може дати об’єктивну оцінку роботі медичних закладів. Ми зараз перебуває у пошуку оптимальної моделі розвитку охорони здоров’я міста. І цей захід, в тому числі, дасть нам можливість зорієнтуватися, чи ми йдемо у правильному напрямку. Я вважаю, що це дуже позитивно, – сказав головний медик Тернополя.

Близько двадцяти опитаних тернополян у поліклініці №1, що на вулиці Острозького, схвально оцінили ініціативу влади про запровадження таких книг у лікувальних установах. Основне побажання городян, щоб на записи людей дійсно звертали увагу, а не, як це буває нерідко, просто закривали очі.