Призначення старого-нового начальника управління транспорту може здатися дивним лише з першого погляду.

Коли Сергій Надал розкритикував діяльність міського транспорту і пообіцяв справжнього професіонала, дехто й справді повірив. Є ж на світі спеціалісти, які можуть не лише “дерибанити” маршрути, а здатні продумати логіку руху транспорту, прорахувати навантаження на магістралі, запланувати економію пального та багато інших сучасних речей. Тернополю це, поки що, не грозить – новаціями пан Мединський за попереднього свого урядування не відзначився.

Схоже, у Сергія Надала цим призначенням показали, що готові користуватися тими ж схемами, що їх попередники. А реформи зачекають. Недавно Янукович з Азаровив вже нареформувалися, що зібрали проти себе цілий Майдан.

Щодо міського транспорту – то він, скоріш за все, так і залишиться дешевим, брудним і неякісним. Перевізників ніхто не смикатиме за численні порушення, а вони в подяку возитимуть на кілька “надалових” пільговиків більше. Тим більше, що позиції нового начальника управління транспорту на ринку пасажирських перевезень у Тернополі більш, ніж вагомі, а  посада може ці можливості лише збільшити.