Футболка з іронічним написом про Донецьк стала хітом продажів серед фанатів Євро-2012. Про це в четвер пише “Німецька хвиля“.
Дизайнеру Діані Берг, яка розробила логотип Донецька, такий успіх і не снився. Її футболки з написом “Now I fear nothing, I’ve been to Donetsk” (“Тепер мені нічого не страшно, я був у Донецьку”), розроблені спеціально до чемпіонату Європи з футболу, йдуть на ура.
“Я сама здивована таким ажіотажем, попит – це дивовижна і непередбачувана річ. Зараз до мене надходять замовлення з Росії і навіть з Німеччини”, – повідомила Берг.
“Просто написати слово “Донецьк” на футболці мені здалося банальним. Хотілося чогось незвичайного, може бути, навіть трохи двозначного і іронічного, адже про наше місто розповідають стільки жахів”, – розповіла дизайнер.
Ось вона і вирішила показати, що жителі Донецька можуть творчо підійти навіть до негативних стереотипів. “Ми сприймаємо їх з гумором, і ця футболка-сувенір – прямий тому доказ”, – говорить Діана.
Житель Донецька Віталій купив відразу 20 футболок – на замовлення партнерів по бізнесу з Росії та Німеччини. Втім, сам Віталій до такого сувеніру ставиться скептично: “Дійсно, напис – двозначний, тому не дивно, що вона подобається не всім жителям міста”.
Її противники запевняють, що такий сувенір тільки посилить упереджене ставлення до Донецька і його жителів.