Відповідаючи на припущення журналіста про те , що Колеснікова ” вивели” з Кабміну , екс-міністр парирував , що його лише попросили очолити транспортний комітет парламенту , “тому що потрібен ряд фундаментальних законів , які інтегрують український транспорт в світову транспортну систему”.

Каськів - активний вболівальник за національну збірну з футболуКоментуючи інші глобальні нацпроекти крім Євро-2012 , Колесніков зазначив , що від Повітряного експреса влада відмовилися в травні 2010 . ” Лише з тієї причини , що як ми не вмовляли наших будівельників і архітекторів, раніше грудня 2012 він фізично не міг бути побудований ” , – зазначив екс-чиновник.

 “Хоча це потрібний проект. Каськів взяв його . Але Каськів навіть собачої будки в своєму житті не побудував . Ну як можна доручати інвестиційні проекти людині, яка взагалі не розуміє про що йде мова?! Чим закінчилося? Ми загнали під держгарантії 300 мільйонів доларів на Китай , вже ми з вами розмовляємо в вересні 2013 року , – Повітряного експреса немає “, – обурився Колесніков.

 В черговий раз заперечуючи критику щодо швидкісних поїздів Hyundai , Колесніков зазначив , що вибирав найбільш прийнятний з його точки зору варіант. У відповідь на закиди в дорожнечі квитків, депутат зазначив , що це “самий економ- варіант ” .

 “Квитки здаються дорогими , тому що сьогодні за плацкартний вагон пасажир платить 25% вартості. За купейні – 36-37%. Якщо ввести реальні ціни, за собівартістю, на плацкартні та купейні вагони, то за квитками на Хюндай черга буде на два роки вперед. Ви ж самі розумієте, що витрати на швидкісний поїзд набагато менше, ніж по два провідники на вагон, немає цього лахміття, немає змінних локомотивів ” , – пояснив екс-віце-прем’єр.

Нагадаємо, що під орудую Бориса Колеснікова в парламенті трудиться тернопліьський нардеп Василь Деревляний. Він майже рік безуспішно намагається витягти свого впливового колегу подивитися на розбиті дороги Тернопільщини.