“Автомайдан” оприлюднив фото “скромного” будиночку, у якому мешкає один з нічим не примітних тернопільських ДАІшників.
Ідеться про начальника автогосподарства УДАІ УМВСУ в Тернопільській області Юрія Фуртака.
Як повідомляє “Автомайдан”, будинок розташований в Плугові. Згаданий працівник ДАІ щодня їздить на роботу в Тернопіль та, відповідно, додому службовим автомобілем “Ауді-100”.
“За нашими підрахунками, враховуючи технічні характеристики авто, на 100 км витрачає 8,5 л пального. Якщо порахувати хоча б по 20 грн за літр бензину, пан Фуртак щодня витрачає щонайменше 170 грн на “вояж” додому і на роботу. Множимо на 25 робочих днів – у місяць в середньому виходить 4250 грн”, – зазначають “автомайданівці”.
В особистому гаражі у звичайного даішника, котрий живе “на одну зарплату”, за словами сусідів, очевидців та джерел в самому ДАІ, прилаштувалась “Тойота Кемрі – 40”. Вартість цієї автівки – не менше 270 000 грн.
“Також з власних джерел у ДАІ та зі слів одного з колишніх працівників внутрішньої безпеки УМВС, нам стало відомо, що пан Фуртак контролює близько 70% маршруток, які курсують маршрутом «Тернопіль – Золочів»”, – повідомляють активісти.
А в ДАІ, за інформацією “Автомайдану”, схема корупції проста.
“На ДАІ області виділяють понад 10 000 л бензину на місяць. “Дерибан” проходить приблизно так: на кожен район фактично виділяють лише 100 л бензину, списується близько 350 л в місяць. В кожну патрульну машину, яка виїжджає на маршрут, заправляють тільки 5 л бензину, що доводять заправні листи, які є у кожній машині ДАІ. А списують реально більше. От вам приклад: навіть економний “Пріус” може проїхати 400 км на 5 л бензину. І якщо в добу на патруль виїжджає 20 авто ДАІ, не враховуючи районних, це вже 100 л пального. Множимо на 30 днів = 3000 л. Нехай ще 1000 л йде на обслуговування керівництва і апарату. Запитання: куди діваються ще 5 000 л бензину? Тепер множимо 5 000 л. на 20 грн/л = 10 0000 грн. чистого прибутку”, – підрахували в організації.
“Ми вимагаємо провести службову перевірку за вище наведеними фактами зловживань п. Фуртака та перевірити “систему” заправки патрульних авто ДАІ”, – заявляють активісти.