Керівництву Служби автомобільних доріг у Тернопільській області на кінець року таки вдалося погасити майже 30-ти мільйонні борги перед «Тернопільським автодором». Саме цей факт цього року спричинив неодноразові акції протесту дорожників, які в основному підігрівалися політиками різного рівня. Також станом на 27 грудня обласному керівнику САД області Богдану Юлику вдалося відновити п’ятиденний робочий день, замість трьохденного.

Варто зауважити, що борги у десяти мільйонів зібралися ще за попереднього керівництва Служби автомобільних доріг. Для нового керівника відомства Богдана Юлика, якого призначили у квітні, вище начальство у Києві поставило першочергове завдання розрахуватися з боргами і зберегти на плаву підвідомчі підприємства.

Нагадаємо, що вже у перші дні на посаді пан Юлик пережив неодноразові, як вже зазначалося, спровоковані політиками акції протесту. Багато скептиків та «підкупних журналістів» вважали, що він не зможе вирішити проблеми  які мали місце на той час – заборгованість по зарплаті  дорожникам – понад  4 місяці,  борги перед державним підприємством ДП «Тернопільський облавтодор» за виконані ним роботи –  27 млн. грн. , трьохденний робочий тиждень.  Очоливши  службу автомобільних доріг Богдан Юлик пообіцяв, що до кінця року ситуацію виправить .

«Станом на 29.12.2014 р. заборгованість по заробітній платі в дорожній галузі Тернопільщини  –  відсутня, борги перед державним підприємством  за виконані  роботи обсягом 27 млн. грн.  погашені, відновлено повний робочий тиждень для підприємств дорожньої сфери, – таку відповідь надали з Укравтодору на наш журналістський запит. – Викликає гордість і те що Тернопільська область це єдиний регіон в Україні,  який немає заборгованості із виплати заробітної плати дорожникам.»

У Службі автомобільних доріг вже сьогодні можна почути думку, що майбутнє нашої держави потрібно віддати  в руки таким молодим антикризовим менеджерам як Юлик Богдан які не займаються популізмом, а виправдовують  довіру  реальним результатом.