Управління та відділи міської ради, які контролюють фінансові надходження від певних об’єктів, зможуть внести інформацію про боржників у єдину базу даних.
Про це повідомили у прес-службі міськради.
Поновлювати інформацію буде кожне управління чи відділ окремо, доступ до неї тільки для ознайомлення матимуть всі підрозділи міськради.
На даний момент програму вдосконалюють, опрацьовують відповідно до пропозицій управлінь та відділів. Разову спробу зареєструвати боржників уже зробили управління культури та мистецтв, управління транспорту, комунікації та зв’язку, управління стратегічного розвитку відділи земельних ресурсів, квартирного обліку та нерухомості, а також КП «Тернопільводоканал» та КП «Тернопільтеплокомуненерго».
– Єдина база даних боржників міської ради дасть можливість контролювати заборгованості перед міською радою, кожен відділ, управління та комунальні підприємства матимуть доступ до цієї інформації, а отже бачитимуть реальну картину по кожному боржнику, зможуть приймати відповідні рішення чи давати зобов’язання щодо сплати боргу, – зазначив міський голова Сергій Надал. – Крім того, електронний облік боржників дасть можливість швидше і якісніше працювати, спростить доступ до потрібної інформації.
Також у відділі автоматизованих систем управління ради готують окрему програму для управління обліку та контролю за використанням комунального майна. З її допомогою проводитимуть основні нарахування за оренду комунального майна та пені у разі їх несплати.