Депутати міської ради внесли зміни до структури міської ради та виконавчих органів. У мерії тепер з’явився новий підрозділ – це сектор адміністрування послуг. Тут працюватиме дві людини – це завідувач сектором і головний спеціаліст. Керувати новоствореним підрозділом буде Інесса Бистра, нині працівник управління економіки. Покликана нова структура координувати впровадження та постійно удосконалювати систему якості у міській раді відповідно до міжнародних стандартів серії ІSО 90001:2009.
– Як свідчить практика, має бути окремий структурний підрозділ, який би на постійній основі займався підтримкою рекомендацій в актуальному стані, навчанням внутрішніх аудиторів. Система управління якістю передбачає, що в Тернопільській міській раді на наступний рік раз на чотири місяці будуть проводитися перевірки наших виконавчих органів на предмет відповідності вимогам ІSО 90001:2009. У нас, до речі, є група внутрішніх аудиторів, які проводять перевірки. Треба буде постійно проводити їхнє навчання. Розробка документації і програм щодо створення центру надання адміністративних послуг – такі завдання покладаються на сектор адміністрування послуг, – пояснив заступник міського голови Олександр Степанюк.
Також на сесії було утворено управління квартирного обліку та нерухомого майна. Виглядає дещо абсурдно, оскільки нині у міській раді є відділ квартирного обліку, який має керівника. Нову-стару структуру утворили на вимогу суду, який зобов’язав мерію поновити на посаді начальника управління квартирного обліку та нерухомого майна Марію Турчин.
– Ми повинні виконати рішення суду, тому міська рада має або створити управління квартирного обліку, або відмовити у його створенні. Лише тоді ми створимо підстави для відновлення людини на цій посаді. Або ми відмовляємо, не створивши управління квартирного обліку і нерухомості, у поновленні людини на посаді. Це може зробити виключно сесію. На жаль, абсурдність не абсурдність цього рішення, але ми повинні внести його проект на розгляд депутатів, щоб показати намір виконати судове рішення, – зазначив Олександр Степанюк.
Заступник мера також повідомив, що найближчим часом очікується звільнення чотирьох працівників муніципальної поліції.
Щодо інших змін у структурі мерії, то управління у справах сім’ї, молодіжної політики, спорту і туризму перетворили в управління у справах сім’ї, молодіжної політики і спорту; відділ внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними органами – у відділ внутрішнього контролю; управління культури і мистецтв – у відділ культури і мистецтв; управління з питань містобудування та архітектури – в управління містобудування, архітектури та кадастру. Також депутати ліквідували відділ реформування житлово-комунального господарства, а його працівників звільнять у відповідності до закону.
До слова, чисельність працівників міської ради за останній рік не змінилась. Штат мерії налічує 350 осіб. Торік було 354.