Реконструкція північної арки залізничного шляхопроводу, що поблизу вул. Крушельницької, триває. Комунальники вкладають дорожнє покриття.
Щоправда, транспорт їздитиме не по асфальту, і навіть не по бруківці, що залишилась нам у спадок від “Бабці Австрії”, а по… тротуарній плитці. Куди поділи стару добротну базальтову бруківку – наразі невідомо, пише Транспорт Тернополя
Чи витримає плитка львівського виробництва інтенсивний рух транспорту у цьому місці – велике питання? Проїзд, через який щодня проїздить кілька тисяч автомобілів та значна частина громадського транспорту міста ремонтують бетонними виробами ФЕМ “Фалка” фірми “Магік” (на фото).
Сам виробник пише про свій витвір так, – “Бетонний фігурний елемент мостіння – це різновид бетонної тротуарної плитки підвищеної архітектурної виразності, яка створюється за рахунок наявності кольорової поверхні, великої гами геометричних розмірів та конфігурації виробів, підвищених експлуатаційних характеристик бетонних елементів. Галузь використання бетонних ФЕМ – покриття тротуарів, пішохідних та садово-паркових доріжок, внутрішньоквартальних проїздів та місць посадки на громадський транспорт; стоянок автотранспорту, під’їзних доріг і міських магістралей з обмеженою інтенсивністю руху транспорту.”
Як видно, в описі ні слова про магістралі з інтенсивним рухом транспорту, як згаданий проїзд.
Ремонтні роботи ведуться кілька тижнів. На цей час змінено маршрути тролейбусів і маршруток. Водії, які хочуть потрапити з БАМу у центр, змушені простоювати в довгих “корках” на вузьких вуличках Нового Світу. Якими словами вони пригадають Надала та його команду, якщо новозремонтована дорога під мостом розсиплеться після перших морозів?