Жоден банківський працівник не телефонуватиме до клієнта з проханням надати конфіденційні дані, чи допомогти у проведені фінансової операції – це слід запам’ятати усім мешканцям області. Бо ж незважаючи на численні статті, листівки-застереження та інформаційні відео, люди сліпо довіряють інформацію незнайомцям по телефону, навіть не уточняючи, ані даних банківського працівника, ані, чи знає він особисті дані клієнта. Хитрі аферисти під час розмови вивідують усе самі, а жертви, самі того не відаючи, потрапляють на гачок.

телефон, шахрай, аферистНевідомий зателефонував до мешканки Борщівщини та представився працівником фінансової установи. Він повідомив, що працівники банку зафіксували декілька несанкціонованих спроб зняття готівки з рахунку. Аби убезпечити себе від крадіжки, необхідно якнайшвидше поміняти захисні коди. Жінка повідомила усю конфіденційну інформацію зловмиснику. Вже за декілька хвилин після дзвінка на телефон надійшло повідомлення про зняття залишку готівки з картки. Потерпіла, втратила понад дві тисячі гривень та, зрозумівши, що її обдурили, зателефонувала працівникам поліції. За фактом шахрайства відкрито кримінальне провадження.

Правоохоронці вкотре застерігають краян не повідомляти жодних конфіденційних даних незнайомим людям. Пам’ятайте: працівники банку ніколи не телефонують клієнтам, аби дізнатися їх дані, а фінансові операції здійснюють безпосередньо при зустрічі з клієнтом в банку.

Повідомте про такі види злодіянь усім знайомим та родичам, аби не дати віртуальним злодіям надалі обманом викрадати кошти.

Не довіряйте власні кошти пройдисвітам. Будьте пильні, наголошують у секторі комунікації ГУНП Тернопільської області.