Поступово стає зрозумілим, на чому грунтується неприродне для теперішнього часу поєднання тернопільських порошенківців та тимошенківців. Очевидно, що ця спілка скріплена не тільки розподілом посад, а ще й апетитами щодо розподілу залишків комунальної власності, які залишилися в розпорядженні обласної ради. Це продемонструвала сесія 31 травня.

аеропортНайбільш ласий шматок – територія аеропорту – став першою жертвою спілки партій Порошенка і Тимошенко. Епопея з багаторічним виготовленням державного акту на землі аеропорту (КП “Тернопільавіаавтотранс”) перейшла в стадію фарсу. На сесії 31 травня депутати мали розподілити землі аеропорту між двома підприємствами – комунальним “Тернопільавіваавтотранс” і державним “Універсал-авіа”. Простіше кажучи, з понад 160 гектарів території вділити державному підприємству землю, під якими знаходяться його будівлі та споруди. Згідно з обчисленнями нарахували 5,55 га для “Універсал-авіа”. Однак перший заступник голови ради Василь Деревляний заявив про необхідність прийняття рішення про відмову ще від частини земельної ділянки – площею 2,5 гектарів. Мовляв, на цій території знаходяться внутрішні дороги загального користування і це може зашкодити інвестору. Водночас частина цих так званих доріг проходить повз котеджне містечко, яке виросло на колишніх землях аеропорту. Не виключено, що після того, як Деревляний переконав сесію відмовитися від землі “під дороги”, територія котеджного містечка розшириться. Найсмішніше в цій ситуації, що депутати так захопились поділом, що за наполяганням фракції “Свободи” відмовились включати в проект рішення пункт про передачу 5,55 га держпідприємству, а натомість прийняли рішення про відмову від 2,5 га так званих доріг. Очевидно, це перший етап спілки Овчарука-Деревляного з виведення земель аеропорту з власності обласної ради.

Планами про наступний етап з трибуни обласного парламенту щиро поділився Деревляний. Він розповів, що є намір передати 2,62 га земель аеропорту під інвестиційний проект і для цього на цю частину земель виготовляється окрема документація. Мовляв, у влади немає коштів на сертифікацію аеропорта, а цьому може допомогти невідомий інвестор.

Щоправда, тимошенківець не пояснив, на яких підставах передасть цьому інвестору земельну ділянку ділянку.

Цікаво, що нещодавно за рішенням суду накладений арешт на 13 земельних ділянок, які міська рада всупереч закону передала інвесторам за так званими інвестугодами. Очевидно, що така доля чекає також й інвестора, який погодиться реалізовувати інвестугоди на території аеропорту.