На Тернопільщині більшає дітей з особливими потребами. Щоб інтегрувати їх у суспільство реалізовують інклюзивну освіту, яка передбачає навчання дітей з особливими потребами разом зі здоровими.

дитина-інвалідВ Україні понад двісті тисяч дітей з особливими потребами. І тільки чверть з них навчається за інклюзивними програмами. Оскільки не кожна школа готова прийняти у класи дітей-інвалідів.

«Кількість інклюзивних класів варто збільшувати. Оскільки у таких класах особливі діти швидше розвиваються. А здорові дітки стають більш чуйні і добрі, здружуються, допомагають один одному. Коли дитина з особливими потребами навчається зі здоровими учнями, є значний прогрес у її розвитку», – відзначає начальник управління освіти Тернопільської міської ради Ольга Похиляк.

Дитина з особливими потребами має бути активним учасником освітнього процесу, – стверджують педагоги. Відтак влада Тернополя збирається сприяти розвитку інклюзивної освіти в обласному центрі. Наступного року планують збільшити кількість інклюзивних класів. Однак, щоб створити такі класи, необхідна згода батьків усіх учнів.