На черги у «Тернопільміськгазі» знову скаржаться тернополяни.

Така ситуація виникає тут наприкінці кожного місяця і є вже традицією. Через це, страждають як працівники, так і люди, які подають показники, пише сайт Тернополяни.

Люди сюди приходять з різних причин: одні – подати показники лічильників та розрахуватись за спожитий газ, інші – консультуються щодо нарахувань, переоформлення договорів тощо.

Сьогодні, 4 травня, аби подати показники лічильника у черзі потрібно вистояти щонайменше 2-3 години.

«Я прийшла о 8:00 зараз на годиннику майже 10, а я досі стою у черзі. Іншого виходу немає, бо телефони через які можна подавати показники ніколи не відповідають», – розповідає пані Оксана.

«Тернопільміськгазі» – це страшна структура. Тут навіть щоб отримати консультацію потрібно вистояти у довжелезній чергі. Адже на дверях немає інформаційних табличок, де б чітко писало – тут можна переоформити догорів, тут подати показники».

Працівники ж «Тернопільміськгазу» наголошують показники лічильників для населення можна подавати по багатоканальному телефону: 52-46-95, 52-71-99, 52-63-78, 52-27-30, 52-72-19. Щоб тернополянам було легше додзвонитись, він працюватиме з 8.00 до 20.00. Для пoдaчi пoкaзiв зa cпoжитий гaз тepнoпoляни мoжyть cкopиcтaтиcя i iншими мoжливocтями. Зpoбити цe мoжнa бeзпocepeдньo y вiддiлi poзpaхyнкiв нa вyл. Митpoпoлитa Шeптицькoгo, 20, пoдaти cвoї дaнi чepeз iнтepнeт нa caйтi gazpostach.te.ua, зa дoпoмoгoю cepвicy eps.te.ua, зa дoпoмoгoю cпeцiaльних cкpиньoк aбo чepeз тepмiнaл «Пpивaт Бaнкy».