Водії, які по роботі чи з особистих причини частенько їздять вулицями обласного центру, за останні два тижні зауважили різке збільшення постів ДАІ як в самому Тернополі, так і на дорогах області. У чому причина раптової активізації хлопців зі смугастими паличками? Спробуємо розібратися.

Пости ДАІ у такій кількості Тернопіль востаннє бачив ще за часів до Помаранчевої революції, на початку 2000-х років. Тоді дорожня міліція дозволяла собі відверте збиткування та здирництво щодо водіїв. Хамство, порушення закону та хабарництво настільки обурювало громадян, що завдавало значної шкоди іміджу всієї влади. Через це міністр Луценко прийняв рішення розформувати службу. Корупцію це не усунуло, але тотальний пресинг на водіїв припинився. Згодом, завдяки збільшенню розміру штрафів, роботі страхових компаній в Україні і, зокрема, на Тернопіллі, скоротилася аварійність та кількість постраждалих в ДТП. Ті, хто вислав на патрулювання обласного центру посилені загони ДАІшників, про безпеку водіїв та пішоходів турбується в останню чергу. Скажіть, навіщо на БАМі одночасно 5(!) патрулів, як повідомив нам один з пильних водіїв таксі? Більшість з екіпажів ловлять необачних водіїв у не надто “аварійних” місцях.

При цьому стражі порядку, порушуючи внутрішні інструкції ховаються придорожніх кущах, не вмикають проблискові маяки на своїх автомобілях і спиняють максимальну кількість автомобілів, не залежно порушують ті правила. У випадку зупинки завдання просте – отримати від водія готівку. Джерело “За Збручем” в Державтоінспекції повідомило, що з приходом нового керівництва патрульним “виставили” нові норми надходжень, суттєво вищі від попередніх. Хто не справиться з поставленими завданнями, ризикує втратити роботу. Кажуть, що таким чином ДАІ, разом з іншими державними структурами, збирає матеріальну допомогу на вибори партії влади. Та чи проголосують за таку владу принижені і ображені водії від Сяну до Дону? Навряд чи!

Це чергове “покращення нашого життя” зайвий раз доводить – з логікою нинішня влада категорично не дружить.