Нещодавно нардеп від партії Регіонів Олександр Герега, обраний на Хмельниччині, зареєстрував законопрект, яким забороняється бойкот вітчизняних підприємств споживачами. Таким чином політик намагається захистити спільний з дружиною бізнес – мережу будівельних магазинів “Епіцентр”.

бойкот магазинів Епіцентр в ТернополіЯкщо законопроект буде ухвалений, до статті 161 ККУ буде внесено доповнення: «Умисні дії, спрямовані на розпалювання національної, расової, релігійної чи міжпартійної ворожнечі та ненависті караються штрафом від двохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п’яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого».

Щоб притягнути до відповідальності за цією частиною статті 161, слідство доводитиме, що споживач, обираючи між товарами або послугами, відкрито керувався міркуваннями партійності власника. Також каратимуть за публічні заклики до відмови від товарів і послуг, що належать членам певних політичних партій.

За словами Олександра Гереги, до розробки законопроекту його спонукали величезні збитки, яких зазнали від економічного бойкоту Партії регіонів мережі «Епіцентр» та «Нова лінія».

«Наша компанія понесла гігантські збитки. У Львові в нас один з торгових центрів не працював 4 дні. Другий торговий центр не працював дві доби. Також була проблема у місті Стрий. Будь-які катаклізми такого плану, вони для бізнесу просто негативні», – заявив Герега в інтерв’ю телеканалу 24.

Треба зауважити, що ініціатива бойкоту бізнесу регіоналів з’явилася після того, як парламентарії від цієї партії проголосували за скандальні “диктаторські” закони 16 січня. Їх прийняття стало однією з причин масових протестів, які вилилися у криваві сутички на вулиці Грушевського у Києві. Депутати були змушені їх скасувати.

Як вдалося дізнатися кореспонденту “За Збручем”, в Тернополі магазин Герег також зазнав суттєвих збитків. Про це повідомили на правах анонімності працівники “Епіцентру”. Залежно від відділу, продажі впали на 25-40%, – зазначають працівники. Чимало клієнтів, які здійснювали великі покупки, тепер їздять на базар. Інші купують лише те необхідне, яке важко знайти у інших торгівельних точках. Не допомогло повернути довіру клієнтів зниження цін та великий банер “Ми з народом”, який вивісили на вході тернопільського “Епіцентру”

Бойкот бізнесу регіоналів в Тернополі торкнувся також мережі заправок “БРСМ-Нафта” та магазинів “Родинна ковбаска”.