Начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігор Мединський нещодавно звітував перед міським головою та членами виконавчого комітету про роботу свого управління.

Після виступу посадовець отримав чимало зауважень, як від членів виконкому, так і від Сергія Надала. Стосувалися вони технічного стану автомобілів, які виїжджають на маршрути, оновлення тролейбусного та автобусного парків, ремонту та заміни тролейбусних електроопор, незаконного збору коштів за паркування автомобілів у невстановлених для цього місцях тощо. Міський голова також дав ряд доручень Ігорю Мединському. Зокрема, до першого серпня спільно із ДАІ перевірити технічну справність міських автобусів, з першого липня ставити на ремонт усі маршрутки, які цього потребують, повідомити перевізників про необхідність замінити половину автобусів на низькопідлогові, до 28 серпня поставити на лінію чотири чеські тролейбуси, які вже були у користуванні.

– Серед пріоритетів нашого управління є оновлення рухомого складу електротранспорту, – зазначив Ігор Мединський. – За останні роки було придбано 10 тролейбусів чеського виробництва, які були у вжитку. Після капітального ремонту вони успішно працюють. Цього року буде придбано ще чотири тролейбуси, оскільки кошти виділені на це. Тролейбуси уже підібрали в містах Чехії, щоб їх передати сюди. Від «Тернопільелектротрасу» ми вже отримали листа з проханням перерахувати кошти на оплату за ці тролейбуси.  Один такий тролейбус ми купуємо за 300 тисяч гривень. Думаю, до кінця серпня ми це питання вирішимо.

Через два роки у Тернополі планують провести черговий тендер серед перевізників. В його умовах буде зазначено необхідність придбання низькопідлогових автобусів. Міський голова Сергій Надал уже зараз наголосив на тому, що власників маршруток необхідно інформувати про те, щоб вони готувалися до придбання таких автомобілів.

– Низькопідлогові автобуси – це нормальна практика у всіх європейських містах, – зазначив Сергій Надал. – Вони полегшують посадку-висадку людей старшого віку, дітей, інвалідів. Рано чи пізно, через два-п’ять років це має бути. Автобуси, попередніх років випуску свій ресурс уже вичерпують, треба орієнтувати перевізників, що через два роки їм доведеться купувати нові автобуси.

За словами Ігоря Мединського, середній вік маршруток, які їздять містом, шість років. А зразки нових низькопідлогових автобусів тернопільські перевізники зможуть побачити вже 19 червня. Саме цього дня автоцентр “Хмельниччина-Авто” презентує у Тернополі низькопідлогові автобуси вітчизняного виробництва.

Ольга Трач

Фото автора