У наступному році тролейбусний парк нашого міста поповниться новими – старими машинами. У бюджеті закладуть кошти на придбання п’яти тролейбусів. Щоправда не нових, а бувших у користуванні.
– Якщо автобус коштує до 400 тисяч гривень. То тролейбус понад 2 мільйони гривень. При тому, що тролейбус возить у необмеженій кількості пільговиків, то його термін окупності може скласти багато років. Тому ми будемо купляти тролейбуси не нові, але у хорошому стані, – пояснив міський голова Сергій Надал.
Також мерія намагатиметься забрати і свої два нових тролейбуси у Львівського автомобільного заводу. Ще три роки тому за них заплатили з міського бюджету гроші. Але підприємство свої зобов’язання так і не виконало.
– Тут поки є проблема. Є рішення суду, яке зобов’язує передати тролейбуси Тернополю. Але їхня тодішня вартість, за рішенням суду, більш ніж у два рази менша від теперішньої. Я розмовляв з паном Чуркіним (глава правління холдингу ЛАЗ – прим. авт.), який сказав, що вони реально не можуть їх передати. Бо нинішня вартість тролейбусу 2 мільйони, а вони мусять передати їх за 800 чи 900 тисяч. Це їхня внутрішня проблема. Хоча вони погоджуються із тим, що вони мають їх віддати, – зауважив мер.
Нагадаємо, що у 2012 році у тернопільському електротранспорті планують впровадити систему безквиткового проїзду. А вже сьогодні у тролейбусах завершують встановлювати GPS-навігатори. Триває робота над створенням єдиної диспетчерської мережі. До слова, подібні проекти в Україні, крім Тернополя, втілюють лише у Києві та Харкові.