Депутати міської ради своїм рішення ліквідували  «Адміністративно-технічну інспекцію». Це комунальне підприємство відало розміщенням усієї реклами на території нашого міста та видавало офіційну газету міської ради «Тернопіль вечірній».

За словами заступника міського голови Олександра Степанюка, статут інспекції дозволяв підприємству зараховувати плату за рекламу, як власний дохід. А згідно із чинним законодавством ці кошти мали б йти у бюджет міста. Власне це і стало причиною ліквідації. Загалом у штаті підприємства було 24 особи. 13 із них – це персонал, який займався адмініструванням зовнішньої реклами, і 11 осіб – це редакція газети. Заробітна плата, за словами Олександра Степанюка, із врахуванням премій і компенсацій, була близько 6 тисяч гривень у працівників і близько 10 тисяч у керівника інспекції (колишній директор Віктор Шумада). Річний дохід підприємства за минулий рік склав 3 мільйони 380 тисяч гривень, з яких 800 тисяч гривень йшло на заробітну плату. Зацікавило депутатів і яку суму торік витратило комунальне підприємство на розміщення соціальної реклами. Цифра у майже 342 тисячі «вразила депутатів». Найбільше, як зауважив заступник міського голови, витратили у четвертому кварталі – понад 158 тисяч гривень. Деякі народні обранці припустили, що ці кошти були витрачені на передвиборчу кампанію екс-мера Романа Заставного. Останнього, який, до речі, є депутатом міської ради, на сесії сьогодні не було. Відповідно спростувати такі звинувачення він не зміг. Тому, як констатував нинішній керманич міста Сергій Надал, через бездіяльність попередньої влади бюджет Тернополя недоотримав майже 4 мільйони гривень.