Складається враження, що власники маршруток свистати хотіли на реформи мера. З гучно анонсованої автоматизації міського транспорту вийшов справжній свободівський пшик. Та Надал виправдовує перевізників, які не поспішають ставити GPS-трекери

На сьогоднішній день на усіх тернопільських тролейбусах на 100% встановлені GPS-трекери. У маршрутках – тільки на 35-40%. Охопити у заплановані строки увесь громадський транспорт заважають приватні перевізники. Згідно із угодою про надання послуг із перевезення пасажирів, вони ми це зробити ще у четвертому кварталі минулого року. Згодом термін продовжили до 1 квітня цього року. Міський голова дав доручення заступнику, який курує транспорту галузь, провести нараду із перевізниками та нагадати їм про пункт угоди, де передбачене встановлення GPS-трекерів.

– І наголосити, що не виконання цієї угоди є однією із підстав для розірвання угоди про надання перевезень, – грозиться Сергій Надал. Тільки його погрози мало хто сприймає серйозно.

Водночас міський голова запевняє, що перевізники не ухиляються від встановлення GPS-трекерів. А, навпаки, вітають таке нововведення. А не роблять цього вчасно через об’єктивні причини.

– Вони ставлять ці речі за власний рахунок. Я розумію, що хтось немає зараз ресурсу, хтось хоче відтягнути сплату. І це єдина причина, – вважає мер.

Сергій Надал також стверджує, що перевізникам сподобалась те, як  працює функціонує дана система. Цікаво, як водії могли щось оцінювати  якщо вона працює у тестовому режимі?