Рекламувати міста і містечка Тернопільської області запрошують їх жителів у відділі туризму облдержадміністрації. Усі бажаючі можуть створити туристичний плакат, підготувати слайд-шоу, зняти відео або записати аудіо-ролик про рідне місто і подати свою роботу на конкурс. Зробити це можна до 1 грудня 2016 року.

– Конкурс на кращу ідею промоції туристичної привабливості історичних міст та містечок Тернопілля триватиме два місяці, – розповів Назар Яворський, начальник відділу туризму ТОДА. – Ми вже багато проводили конкурсів для промоції Тернопілля, як цілого регіону. Тепер хочемо підсилити та показати різні «перлинки» нашого краю, хочемо привернути увагу до малих міст, які також заслуговують на велику увагу, і про які також потрібно розказувати. Хто ж краще про них розкаже, як не мешканці цих міст? Тому бажаючі можуть подавати ідеї, які ми зможемо реалізувати в рамках виконання програми розвитку туризму і стратегії розвитку туризму. У конкурсі можуть брати участь фізичні і юридичні особи незалежно від форм власності, в тому числі молодь від 16 років, громадські об’єднання, навчальні заклади, заклади культури. Є чотири номінації: кращий відеоролик, фото-ряд, аудіо-ролик, туристичний плакат. Детально ознайомитися з положенням про конкурс, його умовами та заповнити заявку можна на сайтах «Тернотур», Національного заповідника «Замки Тернопілля», у фейсбуці на сторінці «Тернопільщина туристична». Підсумки підведемо на день святого Миколая, який є покровителем мандрівників.

Ольга Трач

Фото автора