Останнім часом в Україні збільшилося виробництво, а відтак і споживання алкогольних напоїв. Тільки цього року на Тернопільщині до державного бюджету від продажу алкоголю надійшло понад двадцять шість мільйонів гривень акцизного податку, на два з половиною мільйона гривень більше, ніж минулоріч.

За останні п’ять років Україна виходить у лідери в світі по споживанню алкоголю. І попит, і пропозиція на ринку алкогольних напоїв зростає. Це вигідно насамперед для виробників, які використовують пропаганду для популяризації вживання алкоголю.

«Україна вийшла в лідери світу по споживанню алкоголю, маємо також лідерство за рівнем корупції. Антиалкогольна кампанія не влаштовує підприємців. Відтак використовується прихована пропаганда алкогольного способу життя. Нав’язується стандарт – щоб бути успішним, треба вживати алкоголь. І ця вся пропаганда має наслідки. Пропаганда працює набагато інтенсивніше, ніж антиалкогольна кампанія. І якщо з цією проблемою не боротися, будуть наслідки жахливі вже за кілька років. Дуже багато пропаганди алкоголю у російських фільмах і програмах», – розповідає кандидат психологічних наук Світлана Ласова.

Незважаючи на заборону реклами алкоголю та тютюнопаління, в українських засобах масової інформації поширена прихована реклама. Періодично можна зіткнутися з явним порушенням законодавства щодо пропаганди вживання алкогольних напоїв.