У перегонах за крісло мера тернопільський будівельник Василь Лило, здається, зробив ставку виключно на батьківські почуття тернополян. Діти на усіх білбордах та гасло «Тернопіль – місто наших дітей» – стали візитною карткою передвиборчої кампанії директора «Тернопільбуду».

Треба сказати, що ставка на дитячі зображення у виборчій агітації вважається досить виграшною і не є ноу-хау команди головного будівельника області. У 2004 році зображення дітей на білбордах інтенсивно використовували політтехнологи Віктора Ющенка, і, мабуть, це дало певний ефект.

Команда Лила, вочевидь, вирішила експлуатувати «дитячу» тему на повну. Після кампанії з білбордами Василь Лило заявив про новий помпезний проект – створення у Тернополі такого собі Діснейленду. Як заявляє кандидат у мери, аналогів такому закладу немає в цілій Україні.

Допомогти у реалізації амбітного задуму взялися голландці, з якими Василь Лило  уже протягом року веде переговори. Іноземці пообіцяли вкласти у проект 10-12 мільйонів доларів.

За задумом, розважальний центр матиме кілька атракціонів, дитячі ігрові апарати та дитячі гуртки за інтересами. Тут буде лабіринт для дітей віком від 2 до 12 років, дві каруселі, батути, дитячий скалодром та розважальний автомат, а також кафе та банкетні зали. Для підлітків обладнають тир, відеоігри, стимулятори. Не доведеться сумувати і дорослим, які зможуть переглянути кіно у так званій сімейній зоні, порозважатися на атракціонах для дорослих та зіграти на автоматах.

Аби збудувати це «диво», необхідно близько гектара землі. Питання про її виділення Лило, який є депутатом міської ради, планує винести на одну з сесій. Якщо ж номер не пройде, обіцяє виділити під цей проект одну з ділянок «Тернопільбуду».