.

Конкурс на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в місті Тернополі, на який так довго усі чекали, сьогодні відбувся. Жодних скандалів, інтриг чи не задоволених. На кожен із 9 об’єктів конкурсу заявки подали лише по одному претенденту. Через відсутність конкуренції – переможених не було.

.

З 16 членів конкурсного комітету, на засіданні були присутні – 12. Решта – хто у відпустці, хто на лікарняному. Голова комітету – заступник міського голови Володимир Камінський. Заступник – начальник управління транспорту і зв’язку Ігор Мединський.

Лоти і переможці конкурсу виглядають так:

Об’єкт №1 – маршрути №№20, 22, 23, 30 – виграло ВАТ АТП-16127 (досвід роботи на ринку перевезень 55 років).

Об’єкт №2 – маршрути №№13 і 37 – виграло ТОВ «Мега-сервіс» (досвід роботи 14 років).

Об’єкт №3 – маршрути №№27 і 33 – виграло ТОВ «Назар-транс» (досвід роботи 4 роки).

Об’єкт №4 – маршрути №№2 і 8 – виграв приватний підприємець Лагіш Ю.І. (досвід роботи 5 років).

Об’єкт №5 – маршрути №№10, 12, 16, 29 – виграло ТОВ АТК «Еталон» (досвід роботи 6 років).

Об’єкт №6 – маршрути №№3, 19, 24 – виграло ТОВ «Менс Авто» (досвід роботи 8 років).

Об’єкт №7 – маршрути №№1, 11, 15, 17, 31, 36 – виграло комунальне підприємство «Міськавтотранс» (досвід роботи 3 роки). Підпорядкований місцевій владі перевізник став переможцем і об’єкту №8 – а це маршрути №№5, 18, 25, 28, 28А, 34.

Об’єкт №9 – маршрути №№4, 6, 7, 9, 14 – виграло ТОВ «Тернвояж» (досвід роботи 6 років)

Розмір плати за участь у конкурсі для усіх претендентів був однаковий – це 1700 гривень.

Найбільше зауважень і побажань до перевізників мав начальник ВДАІ м. Тернополя Мирослав Сновида. Так, за його словами, водія АТП-16127 співробітники Державтоінспекції зупинили за керування у нетверезому стані. Водіїв ТОВ «Мега-сервіс» неодноразово штрафують за проїзд на червоне світло.

На водіїв приватного підприємця Лагіша в ДАІ надходили скарги від пасажирів, штрафували їх і за порушення правил дорожнього руху. А ось найбільше за всіх потрапляють в поле зору ДАІ-шників водії комунального підприємства «Міськавтотранс». За них одразу заступився начальник управління транспорту Ігор Мединський. Чиновник пояснив, що кожного дня комунальне підприємство випускає на маршрути біля ста одиниць транспорту. Натомість інші перевізники мають у своєму розпорядженні по 10-15 автобусів. А тому це і відображається на кількості протоколів. Загалом ж транспортний начальник задоволений результатами конкурсного відбору перевізників.

– Засідання відбулось у нормальному, робочому режимі. Переможці конкурсу зрозуміли, що наступних 5 років на них чекає важка праця. До 1 червня будуть підписані угоди, вимоги у яких дуже жорстокі. Тому я хотів би їм побажати сил, енергії, знань, щоб усі ці умови були витримані. Після 1 червня розпочнеться дуже серйозна робота зі сторони виконкому, щоб перевезення у Тернополі кардинально відрізнялись від тих, що були до цього. Це стосується поведінки і культури водіїв, дотримання правил надання послуг, пільгових перевезень, безпеки перевезень, графіків руху тощо, – зауважив Ігор Мединський.

До речі, три скарги за місяць з боку пасажирів на водіїв маршруток дадуть міській раді підстави ставити питання про розірвання угоди на цілий об’єкт.

Задоволені результатами конкурсу і приватні перевізники. Так, за словами директора ТОВ «Менс Авто» Андрія Намаки, на сьогоднішній день протиріч між владою і перевізниками не має, у всіх спірних питаннях досягнуто взаєморозуміння і знайдений компроміс. Тим більше, влада пішла на поступки – дала дозвіл на підвищення тарифів.