Ремонт траси Тернопіль-Львів в службі автомобільних доріг сусідньої області оцінили у 410 мільйонів гривень. Він має розпочатися та завершитися наступного року силами фірми «Автомагістраль-Південь». Згідно проекту відремонтують близько 50 кілометрів “дороги смерті”, яка майже не придатна до експлуатації.

ремонт дороги, дорогаНагадаємо, колишній Прем’єр-міністр Яценюк обіцяв капітально оновити шлях між двома галицькими містами ще три роки тому. Для цього планували виділити півмільярда гривень. Замість цього оновили дорогу на Івано-Франківськ.

Тепер про капітальні роботи не йдеться, лише звичайний ремонт. Його проведуть в межах Львівської області.

Як пишуть Наші гроші ремонт коштує у середньому 7 млн грн. за кілометр.

Виконають земляні роботи, відремонтують труби та оголовки, влаштують дорожній одяг, тротуари, автобусні зупинки, додаткову смугу для встановлення вагового комплексу, з’їзди розв’язки та огородження, встановлять дорожні знаки та нанесуть розмітку.

Із фірмою «Автомагістраль-Південь» одеситів Валерія Короткова та Олега Наливанного за ремонт змагалося ТОВ «Техно-Буд-Центр».

Дешевшу на 6% польську фірму «Дрог-Буд» («Drog Bud») і дорожчу ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» відхилили через недоліки розрахунку вартості та інші претензії до паперів.

«Дрог-Буд» поруч із польськими адресою та реєстраційним номером вказала український номер телефону (067) 442-21-02 адвоката Чеслава Левандовского, який керує ТОВ «Дрог-Буд Україна». Партнерами польської фірми там є поляк Савицький Пйотр, Оксана Палант із Київщини та львів’яни Олександра Яцик і Валерій П’ятак

Власником «Техно-Буд-Центру» є Григорій Процик з Тернополя. Раніше співвласником був Любомир Грегоращук, чий син Андрій був депутатом Тернопільської міськради від партії ВО «Свобода».

Андрій Грегоращук є зятем екс-керівника Служби автодоріг у Рівненській області Юрія Проника, який раніше обіймав аналогічну посаду в Тернопільській області.

Подейкують, реальним власником ТБЦ є колишній власник тютюнової компанії “Мегаполіс” пан Ярема.