З початком весни в Тернополі зазеленіли дерева, а рекламні площини покрилися рекламою стоматологічних клінік. Ніколи раніше спеціалісти вузького медичного напрямку так активно не пропонували свої послуги.

slide2Серед місцевих екскулапів дорога кампанія колег викликає іронічні посмішки. Послуги, які рекламують заклади Олексюки та Павлишина не вважаються чимось унікальним за іноваційністю. Серед багатих клієнтів, які у змозі оплатити дорогі процедури, інші фаворити, наприклад клініка Прощиних та кілька інших. Авторитет вони здобували роками безпомильної роботи та рекомендаціями вдячних пацієнтів. Стоматологія, на думку фахівців, не любить зайвого галасу, адже це не майонез чи джинси, а сфера доволі інтимна. Важливу роль відіграє розміщення кабінетів та ремонт. Солідність спеціаліста підклеслює не лише обладнання, яке не важко придбати, а й “центрова” локація. Активно рекламовані кабінети, натомість, розташовані на периферії – у дворах Старого Парку, Східного масиву, у напівзруйнованому готелі “Україна”.

Доволі дивно бачити десятки білбордів, чути ролики по радіо, вартість розміщення яких на місяць сягає десятків, якщо не сотень тисяч гривень. Збідніле населення більше замислюється над хлібом насущним, ніж над тим, чим той хліб їсти. Зрештою, довіру до медика важко завоювати за допомогою лише картинок натяганих з Інтернету. Щасливі зубаті “пацієнти” з білбордів мало схожі на українців, тим більше тернополян.

У політичному середовищі побутує думка, що Руслан Павлишин, що спокушає земляків дружбою на кожній автобусній зупинці, не проти спробувати сили в політиці. Його часто можна побачити за кавою з одним з лідерів місцевої “Самопомочі”. Не виключено, що таким чином загорілий не по сезону дантист влаштував собі приховану рекламу на майбутні місцеві вибори.