Тернопільський аеропорт, як виявилося – діючий і навіть сертифікований до 2016 року.

літаки, ретро, аеродром, летовищеБетонна смуга, яка має розміри 2 км8 м на 42 м, дає можливість приймати повітряні судна вагою до 60 тонн. Це літаки класу Аеробус А 320 або Боїнг 737. У приміщенні аеровокзалу проведена реконструкція митного терміналу, поліскани з авіабезпеки отримали безкоштовно від комунального підприємства Харкова, тож зараз аеропорт може пропускати до 80 людей за годину.

Для того, щоб аеропорт запрацював, потрібно насамперед вирішити запитання заборгованості по заробітній платі в межах 2 млн 100 тис. грн., 500 тис. грн. – по податках, до пенсійного фонду – 1 млн 810 тис. грн. Обласна рада передбачила фінансування в розмірі 690 тис. грн., але сесія не відбувається.

Та якщо навіть депутати облради приймуть бюджет і аеропорт отримає передбачене фінансування, для повноцінної роботи не вистачатиме майже чотирьох мільйонів. Незважаючи на це, у можновладців жевріє примарна надія, що аеропорт прийматиме літаки і тут ходитимуть сотні туристів.

«Багато зараз є звернень і доручень, щоб відновити роботу Тернопільського аеропорту. Є звернення до віце-прем’єра Вілкула стосовно відкриття рейсів Тернопіль-Київ з залученням аеропортів Тернополя, Кривого Рогу і Сум, для того, щоб вирішити питання вартості квитків по соціальному пакету. Ми мали зустріч із представниками підприємства «Антонов». Це означає, що будуть залучені літаки, які виготовлені в Україні. Зараз є доручення віце-прем’єра і я думаю, що такий проект мав би втілюватися в життя. Вчора відбулася зустріч туроператорів і вони запропонували відновити рейс в рамках туру вихідного дня Тернопіль-Краків, аналогічні звернення є про відновлення рейсу Тернопіль-Москва», – сказав перший заступник голови Тернопільської ОДА Микола Головач.