На думку прокурора Тернопільської області В’ячеслава Перча, земля виділена міськрадою для будівництва житла для працівників прокуратури, вже не належить міськраді. Очільник прокуратури вважає, що вона перейшла у відання голови ОДА Степана Барни.

В'ячеслав ПерчТому як би не хотіли депутати міськради відібрати землю у прокуратури – це поза межами їхніх повноважень. Про це керівник прокуратури розповів в інтерв’ю газеті “Номер один“.

– Ті, хто заявляє про те, що прокуратура мусить  відмовитись від тієї ділянки мають зрозуміти, що сама відмова нічого в юридичному плані не вирішить. Статус земельної ділянки від відмови прокуратури не зміниться! – зазначив В’ячеслав Перч. – Кажуть, що факти-річ уперта, а на сьогодні вони виглядають наступним чином: Земельна ділянка виділена прокуратурі у 2013 році без порушень Закону. Рішенням сесії Тернопільської міської ради від 22.03.2013 №60/30/88 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,35 га за адресою просп. С.Бандери прокуратурі Тернопільської області» виділено відповідну ділянку та  надано її в постійне користування під будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та гаражами для легкових автомобілів за адресою просп. С.Бандери. Надалі, за прокуратурою Тернопільської області – державним органом зареєстровано право постійного користування земельною ділянкою  у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за №65785761101 як комунальну власність. Але, разом з тим, відповідно до ч.2 ст.117 Земельного кодексу України, саме  до земель державної власності, які не можуть передаватися у комунальну власність, належать земельні ділянки,  які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій. І, згідно з ч. 6 ст. 149 цього ж Кодексу, розпорядником таких земель є обласні державні адміністрації. Тому міська рада не може розпоряджатись даною землею. Розпорядником є ОДА. Більше того, є відповідне рішення  Конституційного  Суду України, де зазначено, що органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов’язані з реалізацією певних суб’єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб’єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Ненормативні правові акти місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, вони вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, а тому не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання. Отож, міська рада не може ніяк розпоряджатись тією землею і відмова від землі не надасть право органу місцевого самоврядування нею розпоряджатись. Ця земля є у власності державній.