Десять потягів припинять курсувати через Тернопіль уже з 23 березня. Залізничні шляхи готують до швидкісного руху. Обіцяють, що після ремонту дорога до Львова займатиме дві години, а до Києва – шість.

Із київських потягів залишиться третина, а з московських – жодного. Тобто, без пересадок з Тернополя в Москву буде не доїхати. Тривати ці незручності можуть майже рік.

Про це пише газета «20 хвилин».

Збудують новий міст

На залізниці стверджують, що розуміють, наскільки це незручно для пасажирів. Проте такий крок називають необхідним та в майбутньому корисним для самих пасажирів. Окрім того, там коментують, що швидкісний рух потягів до «Євро-2012» – обов’язкова вимога уряду.

Для цього й оновлюватимуть ділянку «Донецьк-Київ-Львів». На її середині опинився Тернопіль. До речі, саме через Тернопілля пролягає найпроблемніша частина залізничних шляхів.

Керівництво залізниці планує підготувати транспортний коридор швидкісного руху. Це своєрідний європейський шлях через нашу країну і він до «Євро» – необхідний, – розповідає начальник сектору пасажирського перевезення Тернопільської дирекції Львівської залізниці Наталія Супрун. – Чи не найскладнішим з етапів роботи є демонтаж залізничного мосту в смт. В.Бірки та зведення нового. Окрім того, будуть проводити роботи із заміни рейок, зменшення поворотів, які можуть обмежувати швидкість, укріплення шляхів. Це – масштабні зміни, на які передбачено майже мільярд гривень.

Зміни – це, звичайно, добре, вважають тернополяни. Але більше люди переймаються незручностями. Особливо ті, кому часто доводиться подорожувати у вказаних напрямках.

– Я бачив сюжет по телебаченню. Одразу й не повірив, що дійсно зроблять такий крок, – каже тернополяни Олег Симич. – Тепер в Київ через Тернопіль їздитиме лише три потяги, а в Москву – жодного. Доведеться добиратися з пересадками, але це довше і дорожче. Я двічі в місяць їжджу в Київ, і зменшення кількості потягів мене зовсім не тішить.

Людей возитимуть у Красне

На залізниці обіцяють до 23 березня розробити для тернополян графік доїзду до станції Красне, через яку йдуть усі потяги, що об’їжджають Тернопіль, окрім потяга №349.

– Частково змінять графік руху потягів до Красного та, напевне, збільшать їхню кількість, – пояснює пані Супрун. – Прибуватимуть вони до Красного незадовго перед відправленням звідти потягів на Київ та Москву. Окрім того, збільшать час їхньої зупинки на станції. Також залізничники підкорегують час прибування в Красне інших потягів, аби там не було значного нагромадження транспорту та пасажирів. Це все уже розробляється і найближчим часом ми проінформуємо людей про зміни.

Директор сектору пасажироперевезення запевняє, що залізниця докладе усіх зусиль, аби допомогти людям дістатися куди їм потрібно з мінімальними труднощами.

– На жаль, людям доведеться потерпіти, бо обсяги робіт – дуже великі. Взяти хоча б демонтаж старого та зведення нового мосту, – каже пані Супрун. – Однак після завершення робіт пасажири відчують результат цих робіт. Вагони не так трястиме, у них буде тихіше, а рухатимуться потяги набагато швидше. Якщо сьогодні до Львова в середньому їхати дві з половиною години, то після ремонту – менше двох. Дорога до Києва зараз – майже вісім годин, а буде близько шести.

Якщо внаслідок робіт залізничники матимуть намір скасувати ще якісь потяги, вони обіцяють оперативно проінформувати громадян та запропонувати альтернативу. Якщо ж роботи на залізничних шляхах дозволятимуть на певних ділянках поєднувати ремонт та курсування потягів хоча б на декілька днів чи тижнів – їм дозволять їздити.